Help & Faq

Har SPOT-A-SHOP egna produkter till försäljning på webbsidan?

Det har vi inte. SPOT-A-SHOP samarbetar med de bästa internationella online-återförsäljarna för att ge dig de bästa reaprodukterna inom mode och accessoarer på ett och samma ställe. SPOT-A-SHOP ger dig möjlighet att inspireras och hitta dina favorit butikers rea-sortiment av produkter från en enda källa. Vi väljer de bästa produkterna och märken av de mest populära internationella nätbutikerna, mindre butiker och specialbutiker. Vårt sortiment uppdateras varje dag så att du alltid hittar nya och intressanta produkter som erbjuds.

Hur fungerar SPOT-A-SHOP?

När du hittar en lämplig produkt, så får införskaffar du den aktuella produkten genom att klicka på produkten så blir du därefter vidareskickad till produktens hemsida där du fullbordar ditt köp.

Letar du efter en specifik produkt?

Är du kanske ute efter en aftonklänning? SPOT-A-SHOP erbjuder ett brett utbud av filtrering och sökfunktioner så att du kan hitta dig den mest lämpliga produkten och varumärket från den butik du önskar.

Nyhetsbrev

Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev ser du till att du inte missar chansen att hitta de senaste och bästa erbjudanden från den internationella modevärlden

Favoriter

Du kan välja att lägga en produkt i dina favoriter genom att klicka på . Detta gör att du kan samla de mest passande produkterna när du bläddrar genom kategorierna och sedan återkomma till dem i dina favoriter. För att lägga till produkter till dina favoriter behöver du inte logga in, SPOT-A-SHOP kommer ihåg produkterna du valde under din surfsession.

Hur fungerar det om jag vill returnera produkten jag beställt?

Om du vill returnera eller byta den produkt du beställt, kontakta onlinebutiken där du beställde produkten i fråga. SPOT-A-SHOP fungerar inte själv som en nätbutik, så återbetalningar och byten görs alltid med nätbutiken varifrån beställningen gjorts. Som en kontraktsparter så finns det alltid en webbutik vart produkten beställs ifrån. Kom ihåg att olika online-butiker kan ha olika leveransvillkor som du bör läsa innan du gör en beställning. Utbyts- och returvillkor hittar du vanligtvis på online-återförsäljarens egen webbplats under "Returer och reklamationer".

Hur tar jag mig till om det blir problem med min beställning

Om du får problem med din beställning eller leverans, ta snarast kontakt med nätbutiken varifrån du köpte produkten. Angående leverans är kontraktsparter alltid webbutiken varifrån du beställt din produkt. SPOT-A-SHOP väljer samarbetsparter noggrant och följer våra parters aktiviteter kontinuerligt. Om du trots detta råkar stöta på några problem med någon av våra parters, ber vi dig kontakta oss på contact [at] spot-a-shop.com.

Viktig notis angående den senaste prisinformationen

OBS! Eftersom vi uppdaterar hemsidan och de presenterade produkterna kontinuerligt, är det möjligt att den annonserade prisinformationen angående produkterna kan ha ändrats sedan den senaste uppdateringen. Beställningen du gör med våra partner baseras alltid på den annonserade produkt- och prisinformation från partnerns egna webbsida. Tyvärr kan vi inte uppdatera all produkt- och prisinformation i realtid, som ett resultat, är det ibland möjligt att en annonserad produkt inte finns tillgänglig eller inte kan köpas för det angivna priset på vår webbsida.